Wednesday, July 18, 2012

Blog candy for min norske følgere =)

Hei alle sammen

This blog post is written in Norwegian, and the blog candy is open for Norwegian followers only. Please know that still I love my international followers =)

I dag skriver jeg på norsk, fordi at jeg skal gi bort en premie til en av mine norske følgere =) I denne videoen viser jeg frem hva jeg vil gi bort i premie til en heldig vinner:




Oppdatert med bilde av premien:



For å bli med i trekningen kan du gjøre ett eller flere av følgende:
- Skriv en kommentar på dette blogginnlegget. (1 lodd i trekningen)
- Følg min blogg via Google Friend Connect eller via email. Si deretter ifra om at du har gjort dette i en kommentar på dette blogginnlegget. (1 lodd i trekningen)
- Informer dine egne bloggfølgere om denne trekningen i et innlegg eller i sidebar, med link tilbake til dette blogginnlegget. Si deretter ifra om at du har gjort dette i en kommentar på dette blogginnlegget. (1 lodd i trekningen)
- Tweet om denne trekningen (på norsk) med link tilbake til dette blogginnlegget. Si deretter ifra om at du har gjort dette i en kommentar på dette blogginnlegget. (1 lodd i trekningen)
- Post om denne trekningen på facebook (på norsk) med link tilbake til dette blogginnlegget. Si deretter ifra om at du har gjort dette i en kommentar på dette blogginnlegget. (1 lodd i trekningen)

Siste frist for å legge inn dine kommentarer for å være med i trekningen er 1. august. Etter det trekker jeg en tilfeldig vinner, og publiserer navnet på den heldige vinneren her på min blogg. Vinneren vil deretter måtte kontakte meg via email med navn og adresse innen en gitt tid.

Takk for at du kom innom bloggen min i dag!
- Marie

5 comments:

Ann-Mari Nesmo Andreassen said... [Reply]

Så utrolig koselig gjort :)

Estella said... [Reply]

Kjempe snilt gjort av deg

Estella said... [Reply]

To lodd

Kommentar og følger :-)

Karin Åkesdotter said... [Reply]

Skulle vara värt å flytta för!!! (-;
Kram Karin

Janne-Stine said... [Reply]

Takk for sjansen for å vinne :)
Jeg har lagt ett innlegg på bloggen min, har postet det på facebook og nå skriver jeg her så da blir det vell 3 lodd på meg :D