Friday, March 11, 2016

MISTI bloggserie del 8: Stemple ett stempel med flere blekkfarger

This blog post, along with new blogposts in this series (MISTI bloggserie) coming in the future, will be written in Norwegian. This is to give information to my Norwegian readers about the MISTI stamping tool. Feel free to translate my blog posts using google translate or another translation service. The videos on this blog post has english subtitles.


Hei alle sammen

Velkommen til del 8 av min bloggserie om stempelverktøyet MISTI!

I dette blogginnlegget skal jeg dele en video hvor jeg viser hvordan man med MISTI verktøyet enkelt kan stemple ett stempel med flere blekkfarger!

Se videoen "Hvordan bruke MISTI verktøyet til å stemple ett stempel med flere blekkfarger" under, eller på YouTube her

Jeg har lært denne teknikken i denne videoen fra Iliana.


I neste del av denne bloggserien, skal jeg vise hvordan du kan stemple på store papirstykker i MISTI. Kom gjerne tilbake om en uke for å få med deg det! Eller så kan du også følge denne bloggen via email eller bloglovin, begge mulighetene finner du i høyre sidebar --->

Vil du se tidligere innlegg i denne serien? Klikk på linkene under:
Del 1 - Introduksjon av stempelverktøyet MISTI

Del 2 - Stemple om igjen i MISTI
Del 3 - Stemple om igjen oppå fargelagte stempeltrykk
Del 4 - Stemple flere av samme kort i MISTI (til masseprodusering)
Del 5 - Tilbehør til MISTI verktøyet
Del 6 - Stemple på diecuts
Del 7 - Stemple rundt kanten på en sirkel


Takk for at du stakk innom og leste =)
- Marie

0 comments: